آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس به روزرسانی جدید برای دوره توسعه قالب ووکامرس وب‌سایت شما! این بروزرسانی در تاریخ ۷ اسفند ۱۰۴۲  این به‌روزرسانی جذاب، به شما امکان می‌دهد تا صفحات توضیحات محصولات فیزیکی خود را به شکلی جذاب و حرفه‌ای تبدیل کنید. از این به بعد، با اعمال این به‌روزرسانی، قادر خواهید بود تا […]

شرکت در دوره
قیمت اصلی تومان۹۹۹,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۵۹۹,۰۰۰ است.

وضعیت دوره

به اتمام رسیده

مدت زمان دوره

10 ساعت و 51 دقیقه

آخرین بروزرسانی

روش پشتیبانی

تماس تلگرام واتساپ

پیش نیاز

آشنایی با طراحی قالب وردپرس

نوع مشاهده

دانلودی تماشای آنلاین

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس

به روزرسانی جدید برای دوره توسعه قالب ووکامرس وب‌سایت شما!

این بروزرسانی در تاریخ ۷ اسفند ۱۰۴۲ 

این به‌روزرسانی جذاب، به شما امکان می‌دهد تا صفحات توضیحات محصولات فیزیکی خود را به شکلی جذاب و حرفه‌ای تبدیل کنید.

از این به بعد، با اعمال این به‌روزرسانی، قادر خواهید بود تا اطلاعات دقیق و جذابی را درباره محصولات فیزیکی خود در ووکامرس ارائه دهید. این شامل ویژگی‌ها، مشخصات فنی، نکات استفاده، تصاویر با کیفیت بالا و حتی ویدیوهای آموزشی می‌شود که به مشتریان شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرند.

همچنین، این به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد تا قالب و ظاهر صفحات توضیحات محصولات فیزیکی خود را به سلیقه و نیازهای خودتان وب‌سایتتان تنظیم کنید. با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های جدید، شما می‌توانید برای هر محصول بخش‌ها و بخش‌های مختلفی از صفحه توضیحات اضافه یا حذف کنید و آن را بهترین تجربه ممکن برای مشتریان خود ایجاد کنید.

پس با این به‌روزرسانی، آماده‌اید تا توجه مشتریان خود را به سمت محصولات فیزیکی خود جلب کنید و تجربه خرید آن‌ها را به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کنید.

بروزرسانی جدید آموزش سازگار کردن قالب با صفحه ساز المنتور به دوره اضافه شد.

اگر فقط کمی در حوزه وردپرس تجربه داشته باشید حتما می‌دانید که صفحه ساز المنتور هم‌اکنون به صفحه ساز شماره یک جهان تبدیل شده است و اگر قالبی که طراحی می‌کنید با المنتور سازگار نباشد، بعید است که فروش خوبی داشته باشد، در این دوره نحوه سازگار کردن قالب وردپرس را از صفرتاصد یاد می‌گیرید، تا در نهایت بتوانید یک قالب سازگار با پرطرفدارترین صفحه ساز جهان طراحی کنید!

آموزش طراحی المان های اختصاصی برای المنتور

بعد از سازگار کردن قالب با صفحه ساز المنتور، نوبت آن است که المان‌هایی اختصاصی برای قالب وردپرس مان طراحی کنیم تا زمانی که کاربر می‌خواهد سایت خودش را توسط قالب ما و المنتور طراحی کند، از این المان‌های اختصاصی استفاده کرده و در نهایت سایت حرفه‌ای و زیبایی را راه‌اندازی کند، توجه کنید که در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه از یک کد HTML خام یک ویجت اختصاصی برای المنتور طراحی کنید.

آموزش سازگار کردن قالب با صفحه ساز المنتور

افزودن پیشنهاد شگفت انگیز  به قالب دوره به عنوان بروز رسانی

بخش فروش ویژه یک فروشگاه اینترنتی همواره یکی از بخش های مورد توجه مشتریان بوده است.
فروش کالاهای مورد توجه مشتریان با ارائه تخفیف ویژه برای مدت زمان مشخص، یکی از روش هایی است که بر محبوبیت و جذابیت فروشگاه نزد مشتریان می افزاید و از طرف دیگر موجب افزایش فروش محصولات فروشگاه نیز می گردد.
به همین جهت نمایش جذاب طرح های ویژه فروش در یک فروشگاه اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
افزودن پیشنهاد شگفت انگیز در قالب دوره با این هدف ایجاد شده است. با کمک این امکان می توانید محصولاتی که در ووکامرس برای فروش ویژه تعیین کرده اید را به صورت تب بندی در وب سایت خود به نمایش در آورید.
این قابلیت امکان ایجاد و مدیریت آیتم ها (پیشنهادهای فروش) مجزا را فراهم می آورد. هر پیشنهاد ویژه فروش می تواند دارای چندین محصول و یک قالب نمایش در خروجی است.
شما یاد خواهید گرفت که هر نوع پشنهاد شگفت انگیز که دوست داشته باشید به قالب خود اضافه کنید .

بروزرسانی دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس جلسه ۱۲ اضافه شد

طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس

بروزرسانی اول دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس اضافه شد

طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس

 

بروزرسانی دوم دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس فیلتر محصول بر اساس قیمت 

دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس

بروزرسانی ۳ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس نمایش امتیاز کاربران درخواستی 

طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس

بروزرسانی ۹ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس درخواستی دانشجویان اضافه شد

  • ویرایش قسمت نظرات ووکامرس
  • قرار دادن کد نمایش خریدار محصول
  • قرار دادن کد نمایش پشتیبان محصول
  • آبدیت دوم تغییر فونت پیشخوان وردپرس
  • ساخت فایل css برای تغییر فونت
  • قرار دادن کد های مورد نیاز برای تغییر فونت
  • وغیره …

 

در این دوره آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس حرفه‌ای و پیشرفته که توسط ووکامرس یک قالب فروشگاهی را  یاد خواهید گرفت، هدف ما از انتشار این دوره این است: یک قالب فروشگاهی wordpress خوب و حرفه‌ای طراحی کن و تا آخر عمر ازش پول دربیار…! شما با گذراندن این دوره می‌توانید هر نوع قالب فروشگاهی wordpress حرفه‌ای را طراحی کنید و آن را آماده فروش کرده و در مارکت‌ پلیس های فروش قالب و افزونه وردپرس برای فروش قرار دهید. در این دوره جامع آموزش  طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس یک قالب HTML و CSS آماده را تبدیل به یک قالب حرفه‌ای وردپرس خواهیم کرد.

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس با دوره های دیگر wordpress کاملاً متفاوت است دیگر قرار نیست در این دوره برویم سراغ آموزش های html css، نصب افزونه های مختلف یا هرچیز دیگری، می خواهیم در این دوره آموزشی، طراحی قالب فروشگاهی وردپرس به صورت کامل رو یاد بگیریم پس نیاز هست که شما با مباحث زیادی آشنا شوید تا بتوانید پا در عرصه طراحان قالب wordpress بگذارید دیگر قرار نیست برای محدودیت هایی که در سایت خودمان یا اطرافیانمان برخورد می کنیم وابسته به شخص خاصی شویم دیگر نیازی نیست برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی به یک شرکت طراحی سایت میلیون ها تومان هزینه پرداخت کنیم چون قرار است خودمان تمام رمز و رازهای طراحی قالب فروشگاهی وردپرس رو یاد بگیریم و هر آن چیزی که در ذهنمون هست رو روی قالب فروشگاهی وردپرس خودمون پیاده سازی کنیم.

صفحه اصلی دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

چرا برنامه‌نویسی وردپرس را یاد بگیرم؟

  • وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای دنیاست و بازار کار خوبی در کل دنیا و ایران دارد.
  • می‌توانید به‌عنوان یک برنامه‌نویس قالب و پلاگین وردپرس می‌توانید در شرکت های زیادی استخدام شوید.
  • سطح دانش خود را از یک ویرایشگر ساده قالب و قالب فروشگاهی woocommerce به سطح توسعه‌دهنده حرفه‌ای می‌رسانید.
  • می‌توانید قالب های فروشگاهی ووکامرس  و قالب‌های حرفه‌ای را با کدنویسی سفارشی ایجاد کرده و در مارکت‌ها به فروش برسانید.
  • این توانایی را دارید که قالب‌ های وردپرس و قالب های فروشگاهی woocommerce  موجود را به راحتی ویرایش کرده و امکانات جدید به آن‌ها اضافه کنید.
  • با یادگیری برنامه‌نویسی وردپرس و ووکامرس امکان کسب درآمد دلاری و پروژه گرفتن از سایت‌های خارجی برای شما تسهیل می‌شود.

صفحه داخل برای فروش دوره های آموزشی 

آموزش طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس

این دوره برای چه کسانی مناسـب اسـت؟

  • کسانی که به فعالیت در حوزه وب و کسب‌وکارهای آنلاین علاقه دارند.
  • کسانی که به کسب درآمد از طریق ایجاد سایت‌های شخصی علاقه دارند.
  • کسانی که به فریلنسینگ و همکاری با شرکت‌های خارجی علاقه دارند.

این دوره برای چه کسانی مناسـب نیست؟

  • کسانی که وقت کافی برای انجام تمرین و یادگیری مستمر ندارند
  • کسانی که فکر می‌کنند تنها یادگیری وردپرس برای کسب درآمد بالا اکتفا می‌کند

درآمد توسعه دهنده قالب های فروشگاهی وردپرس چقدر است؟

دنیای وردپرس فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد برای شما ایجاد می‌کند. اما این سوال که دقیقا حقوق یک برنامه نویس وردپرس چقدر می‌تواند باشد. کاملا بستگی به میزان تخصص و تسلط شما در مهارت‌های نرم و سخت دارد.

منظور از مهارت‌های سخت همان تسلط شما بر کدنویسی وردپرس، زبان برنامه نویسی php، قالب های فروشگاهی woocommerce و توسعه قالب است. هر چقدر در این موارد مسلط‌تر باشید توانایی توسعه قالب های جذاب‌تری را دارید که این یک اهرم قدرت برای شماست.

اما در کنار این مورد باید مهارت‌های نرم خورد را نیز تقویت کنید، منظور از مهارت های نرم قدرت مذاکره و ارتباطات، مهارت بازاریابی و مدیریت زمان و … است.

می‌توان گفتن در دنیا برنامه نویس های وردپرس جذاب‌ترین کار فریلنسری را دارند. چون به راحتی می‌توانند با توسعه قالب های فروشگاهی وردپرس و فروش در مارکت پلیس های (marketplace) ایرانی یا خارجی درآمدهای غیر فعال (passive income) داشته باشند.

صفحه داخل برای فروش فایل 

طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

طراحی آرشیو یا دسته بندی محصولات (archive-product.php)

در طراحی قالب های فروشگاهی ووکامرس یکی از مهم ترین بخش ها صفحه نمایش دسته بندی یا (archive-product.php) محصولات است البته این صفحه برای بخش های دیگر فروشگاه نیز استفاده می شود مثلا برای صفحات برچسب ها یا جستجو نیز می توانیم از این صفحه استفاده کنیم کار این بخش از قالب نمایش محصولاتی است که در یک دسته بندی یا برچسب خاص وجود دارد همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید محصولاتی که در دسته بندی قرار دارد رو با مشخصات برای ما لیست کرده است.

صفحه آرشیو archive

طراحی-قالب-فروشگاهی-وردپرس

 

پنل کاربری ووکامرس به صورت حرفه ای

امروزه بیش‌تر افراد به ساختار و شکل ظاهری هر سایت اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و از این جهت است که طراحان سایت به دنبال بهترین پنل کاربری هستند. لازم است تأکید کنیم که کاربرپسند بودن، زیبایی ظاهر سایت و امکان استفاده راحت از آن در هر سایتی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ضروری است که برای هر سایتی، از  پنل کاربری وردپرس استفاده شود. شما هر نوع کسب و کار و مخاطبی که داشته باشید، نیاز به حساب کاربری دارید،
پنل کاربری که در دوره آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس که طراحی شده است، تمام امکانات لازم را در اختیار ادمین و کاربر قرار می‌دهد.
محصولی که ما در این جا به معرفی آن پرداخته ایم، می‌تواند امکاناتی را برای کاربران سایت شما فراهم کند، که هر کاربر بتواند به آسانی به تعامل و ارتباط با سایت شما بپردازد.

پیش نمایش از پنل کاربری که طراحی شده 

پنل کاربری ووکامرس به صورت حرفه ای 

ساخت صفحه ورود ووکامرس

صفحه ثبت نام یکی از مهم ترین صفحاتی است که در سایت خودتون باید به شکلی جذابی طراحی کنید و به کاربران نمایش دهید در دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس یک صفحه ورود بسیار حرفه ای مانند تصویر زیر طراحی خواهیم کرد

ساخت صفحه ورود ووکامرس

طراحی صفحه ثبت نام ووکامرس

صفحه ثبت نام هم مانند صفحه ورود جزء مهم ترین صفحات سایت است که باید بسیار ساده و کاربردی باشد تا کاربران بتوانند به ساده ترین شکل ثبت نام خودشون رو انجام بدهند در دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس صفحه ثبت نامی مشابه تصویر زیر طراحی خواهید کرد

طراحی صفحه ثبت نام ووکامرس

گاهی اوقات کاربران دچار فراموشی می شوند و رمز عبور یادشان می رود شما حتماً باید این صفحه رو در سایتتون در دسترس کاربران قرار دهید تا به محض فراموشی رمز از آن استفاده کنند تصویر زیر دموی صفحه فراموشی رمز عبور است که در دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس طراحی خواهیم کرد.

صفحه فراموشی رمز عبور

تصویر زیر مربوط به صفحه ورود در حالت مدال باکس است حالت مدال باکس حالتی است که مثلاً شما روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک می کنید و این صفحه به شکل پاپ آپ برای شما نمایش داده می شود و شما می تونید از طریق این صفحه ورود یا ثبت نام خودتون رو داخل سایت انجام دهید که در دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس به صورت کامل طراحی این بخش آموزش داده شده است.

صفحه ورود در حالت مدال باکس

سر فصل های ریز جلسات دوره

جلسه ۱ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس راه اندازی

جلسه ۲ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس شروع طراحی قالب

  • پیش نمایش قالب html طراحی شده
  • آموزش نصب نرم افزار PhpStorm 2021
  • توضیحات در مورد نرم افزار
  • فرا خوانی فایل قالب در نرم افزار
  • قرار دادن فایل شناسیی در فایل style.css
  • ساخت فایل های استاندارد وردپرس
  • ساخت فایل index.php
  • فراخوانی فایل css
  • ساخت فایل functions.php
  • تعریف ثابت برای فراخوانی فایل های
  • و غیره ….

جلسه ۳ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس جدا سازی صفحه اصلی

  • ساخت فولدر برای نگهداری محتوا
  • ساخت فولدر برای پست وبلاک
  • ساخت فولدر برای محصولات سایت
  • جدا سازی تمام قسمت های صفحه اصلی
  • قرار دادن توابع wp-head داخل هدر سایت
  • قرار دادن توابع wp-footer داخل footer
  • و غیره …

جلسه ۴ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس داینامیک کردن فایل js css

  • ساخت فولدر برای قسمت ادمین
  • ساخت فولدر برای قسمت frontend
  • ساخت فایل مجزا برای فایل css برای مدریت بهتر
  • ساخت فایل مجزا برای فایل js برای مدریت بهتر
  • فراخوانی فایل css
  • فراخوانی فایل js
  • و غیره ..

جلسه ۵ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس داینامیک کردن منو ها

  • نمایش تمام تصویر صفحه اصلی
  • ساخت فایل setup
  • نوشتن کد منوی قالب
  • داینامیک کردن منو بالای سایت
  • داینامیک کدرن منوی اصلی سایت
  • داینامیک کردن منو footer
  • جدا سازی منوی بالای سایت
  • جدا سازی منوی اصلی سایت
  • و غیره …

جلسه ۶ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس حذف اندازه تصویر و اضافه کردن اندازه

  • برسی اندازه تصویر در وردپرس
  • حذف تصویر پیش فرض وردپرس
  • حذف تصویر پیش فرض ووکامرس
  • اضافه کردن اندازه تصویر برای قالب فروشگاهی
  • گرفتن اطلاعات تصویر وردپرس
  • گرفتن اطلاعات تصویر ووکامرس
  • و غیره …

جلسه ۷ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس شروع ووکامرس

  • معرفی منابع برای طراحی قالب ووکامرس
  • ساخت فایل woocommerce.php
  • هماهنگ کردن قالب ووکامرس
  • انتقال فایل های ووکامرس برای شخصی سازی
  • توضیحات کوتاه فایل های ووکامرس
  • ساخت فایل header-shop.php
  • ساخت فایل signle.php
  • ساخت فایل page.php
  • و غیره ….

جلسه ۸ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس حذف فیلد های single-content

  • پیش نمایش صفحه single برای فروش دوره های آموزش سایت
  • انتفال فایل single.css برای صفحه single-product
  • فراخوانی فایل css مخصوص صفحه single
  • ساخت فایل جدا مخصوص کد ووکامرس
  • شروع حذف فیلد های صفحه single
  • حذف تصویر شاخص و گالری
  • حذف قیمت همراه دگمه افزودن به سبد خرید
  • حذف تب توضیحات همراه تب نظرات
  • جایگذری فایل های single
  • و غیره ….

جلسه ۹ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس وارد کردن  در single-product

  • حذف sidebar-shop پیش فرض ووکامرس
  • اد کردن sidebar-shop.php قرار دادن اطلاعات مربوط به دوره
  • قرار دادن woocommerce breadcrumb
  • فیلتر کردن breadcrumb قرار دادن استایل های مورد نظر
  • قرار دادن عنوان محصول
  • قرار دادن خلاصه مطالب محصول
  • نوشتن کد برای نمایش دسته بندی محصول
  • نمایش محتوای محصول
  • و غیره ….

جلسه ۱۰ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس پیاده سازی تنظیمات قالب

  • پیاده سازی تنظیمات قالب
  • استفاده از افزونه cmb2 برای پیاده سازی تنظیمات و متاباکس
  • ساخت تب بندی cmb2
  • نحوه پیاده سازی تب بندی تنظیمات
  • فراخوانی فایل های cmb2
  • فراخوانی فایل های تب بندی برای تنظیمات
  • و غیره …

جلسه ۱۱ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس پیاده سازی متاباکس حرفه ای

  • آپلود لوگو سایت
  • نمایش لوگو سایت کنترل از قسمت نظیمات قالب
  • پیاده سازی متاباکس حرفه ای
  • پیاده سازی متاباکس برای ویدیو محصولات
  • پیاده سازی قسمت درصد پیشرفت دوره
  • پیاده سازی ویژگی دوره
  • نمایش ویدیو
  • نمایش در صد پیشرفت دوره
  • نمایش ویژه گی های دوره
  • و غیره …

جلسه ۱۲ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس پیاده سازی متاباکس لیست دوره ها

  • توضیحات در مورد ویژگی های ووکامرس
  • نحوه ایجاد ویژه گی
  • نمایش ویژگی های ووکامرس
  • ساخت متاباکس برای لیست دوره ها
  • ایجاد فیلد عنوان و زیر عنوان
  • ایجاد تصویر برای لیست دوره ها
  • پیاده سازی لیست جلسات به صورت تگرار شونده
  • و غیره …

جلسه ۱۳ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس نمایش لیست محصولات

  • چک کردن محصولات آیا دوره اضافه شده است یا خیر
  • چک کردن محصول آیا کاربر خرید کرده یا خیر
  • نوشت توابع برای چک کردن کاربر
  • چک کردن ایمیل کاربر برای ثبت محصول
  • چک کردن آیدی کاربری
  • چک کردن آیدی محصول
  • و غیره …

جلسه ۱۴ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی باکس مدرس

  • پیاده سازی باکس مدرس
  • پیاده سازی تصویر مدرس
  • پیاده سازی نام مدرس
  • پیاده سازی در باره مدرس
  • وارد کردن اطلاعات مدرس
  • نمایش اطلاعات مدرس
  • نوشتن کد نمایش برچسب های ووکامرس
  • نمایش برچسب های ووکامرس
  • و غیره ..

جلسه ۱۵ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی مطالب مرتبط ووکامرس

  • قرار دادن کد js برای مطالب مرتبط برای اسلایدر
  • قرار دادن حلقه ساده برای مطالب single-product
  • نوشتن کد مطالب مرتبط ووکامرس
  • نمایش تصویر شاخص
  • نمایش قیمت محصول
  • قرار دادن تگمه افزدن به سبد توسط ایدی محصول
  • ساخت صفحه page.php
  • نمایش ستاره های محصول
  • و غیره …

جلسه ۱۶ دوره طراحی قالب فروشگاهی پیاده سازی نظرات داینامیک کردن sidebar-shop

  • پیاده سازی قسمت نظرات محصولات
  • قرار دادن کد استایل نظرات
  • داینامیک کردن sidebar-shop
  • نمایش قیمت محصول در سایدبار
  • نمایش دگمه افزودن به سبد خرید
  • نمایش تعداد دانشجوی محصول
  • نمایش تعداد بازدید
  • نمایش تعداد کامنت های
  • و غیره …

جلسه ۱۷ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی ابزارک سایدبار محصولات

  • اصلاح قسمت نمایش قیمت برای کاربران که محصول را خرید کردن
  • نوشتن کد برای ابزارک محصولات
  • قرار دادن تصویر در ابزارک
  • قرار دادن شرط درصورت خالی بودن ابزارک
  • نمایش ابزارک در سایدبار محصولات
  • و غیره …

جلسه ۱۸ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی single فروش فایل

  • پیش نمایش single برای فروش فایل
  • قرار دادن style
  • قرار دادن شرط فایل single file
  • قرار دادن اطلاعیه
  • قرار دادن هدر single file
  • قرار دادن header-shop داخل شرط
  • کنترل کردن اسایل های single file
  • داینامیک کردن منوی
  • و غیره …

جلسه ۱۹ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس تکمیلی single فروش فایل

  • پیاده سازی اطلاعیه سایت داخل تنظیمات قالب
  • پیاده سازی متاباکس برای قسمت نشان ها
  • نمایش نشان ها داخل single فروش فایل
  • پیاده سازی پیشنمایش ها
  • نمایش پیشنمایش فارسی و EN
  • نمایش قیمت محصول
  • نمایش تعداد فروش محصول
  • نماش تعداد دیدگاه ارسال شده برای محصول
  • و غیره …

جلسه ۲۰ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی صفحه ثبت نام و ورود

  • پیاده سازی صفحه ورود و ثبت نام ووکامرس
  • انتقال کد های css
  • قرار دادن کد های جاوااسکریپت
  • ویرایش فایل فرم ورود و ثبت نام ووکامرس
  • ویرایش فرم ورود  ووکامرس
  • ویرایش فرم ثبت نام ووکامرس
  • شرط گذاری  صفحه ثبت نام و ورود ووکامرس
  • و غیره …

جلسه ۲۱ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی  پنل کاربری ووکامرس

  • شرطی کردن کد های استایل صفحه ورود
  • ساخت فایل های استایل برای صفحه ورود و پنل کابری
  • فراخوانی فایل استایل داخل شرط های مورد نظر
  • برسی فایل پنل کاربری ووکامرس
  • قرار دادن کد های پنل کاربری قسمت منو
  • قرار دادن کد های پنل کاربری قسمت محتوا
  • نمایش پنل کابری به صورت خام
  • و غیره …

جلسه ۲۲ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی  پنل کاربری ووکامرس جلسه دو

  • نمایش نام کاربری لاگین شده در پنل کاربری
  • نمایش تصویر کاربری
  • قرار دادن دگمه ورود به داشبورد وردپرس فقط توسط مدیر
  • انتقال کد های html داخل فایل dashborad
  • قرار دادن کد تعداد روز های ثبت نام در سایت
  • قرار دادن کد تعداد خرید های انجام شده
  • قرار دادن کد تعداد کامنت های ارسال شده
  • داینامیک کردن قسمت کد تخفیف
  • داینامیک کردن دگمه های شبکه های اجتماعی
  • و غیره …

جلسه ۲۳ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی  پنل کاربری محصولات تخفیف دار

  • نوشتن کد محصولات تخفیف خورده
  • یک روش بسیار ساده برای نمایش محصولات تخفیف خورده
  • یک روش بسیار حرفه ای برای نمایش محصولات تخفیف خورده
  • کنترل توسط آیدی دسته بندی
  • نمایش تصویر محصول
  • نمایش عنوان محصول
  • نمایش در صد تخفیف محصول
  • و غیره …

جلسه ۲۴ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی اعلانات پنل کاربری ووکامرس

  • کنترل تعداد محصول تخفیف دار
  • کنترل آیدی دسته بندی محصولات داخل تنظیمات
  • کنترل نمایش یا مخفی باکس محصولات
  • کنترل عنوان و زیر عنوان محصولات
  • پیاده سازی اعلانات پنل کاربری
  • نمایش اعلانات داخل پنل کابری
  • اتمام پنل کاربری ووکامرس
  • و غیره …

جلسه ۲۵ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی فرم لاگین مودال

  • ساخت فایل فرم لاگین مودال
  • قرار دادن کد های فرم لاگین
  • داینامیک کردن کد های html
  • قرار دادن لینک ثبت نام داخل فرم لاگین ووکامرس
  • ساخت منوی بعد از لاگین
  • چک کردن کاربر لاگین کرده
  • نمایش تصویر نام کاربر داخل منو
  • ساخت لینک پنل کاربری ووکامرس
  • ساخت لینک دانلود ها پنل کاربری ووکامرس
  • ساخت لینک خروج
  • و غیره …

جلسه ۲۶ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی سبد خرید ووکامرس

  • پیاده سازی سبد خرید در هدر
  • نوشتن کد نمایش تعداد محصول اضافه شده
  • پیاده سازی محصولات داخل سبد خرید
  • پیاده سازی فایل نمایش سبد خرید
  • کد نمایش محصولات سبد خرید
  • تعریف اندازه تصویر محصول به اندازه تلخواه
  • قرار دادن کد استایل برای سبد خرید
  • و غیزه…

جلسه ۲۷ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس  پیاده سازی جسجوی ووکامرس

  • پیاده سازی form جستجوی ووکامرس
  • نحوه جسجو کردن داخل گوگل
  • استفاده از منابع ووکامرس
  • اسفاده از get_product_search_form()
  • استفاده از form ووکامرس پیش فرض
  • قرار دادن المان های دلخواه
  • پیاده سازی form جستجو داخل هدر
  • و غیره …

جلسه ۲۸ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس پیاده سازی دسته بندی همراه تصویر ووکامرس

  • نمایش دسته بندی همراه تصویر در صفحه اصلی
  • نوشتن کد ووکامرس دسته بندی
  • قرار داده تصویر برای دسته بندی محصولات ووکامرس
  • اضافه کردن دسته بندی
  • نمایش تصویر دسته بندی
  • نمایش عنوان دسته بندی
  • قرار دادن لینک دسته بندی
  • نمایش تعداد محصولات داخل دسته بندی
  • و غیره …

جلسه ۲۹ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس پیاده سازی متاباکس برای ویدیو ها

  • ساخت فایل متاباکس برای ویدیو های پست
  • آپلود ویدیو قسمت پست
  • ساخت باکس ویدیو داخل صفحه اصلی
  • کنترل ویدیو در مرحله اول فقط یکی نمایش داده شود
  • پیاده سازی حلقه نمایش ویدیو
  • پیاده سازی تصویر ویدیو
  • پیاده سازی single.php برای پست ها
  • نمایش ویدیو داخل single.php
  • و غیره …

جلسه ۳۰ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس پیاده تب ویدیو ها

  • پیاده سازی تب ویدید های ووکامرس
  • نوشتن کد ووکامرس برای نمایش ویدیو ها
  • استفاده نامک دسته بندی ووکامرس برای نمایش دمو ویدیو ها
  • استفاده از متغیر $i برای افزایش عدد
  • نمایش ویدیو
  • نمایش تصویر شاخص برای پستر ویدیو
  • نمایش عنوان قسمت تب ها
  • ساخت متاباکس برای زمان ویدیو
  • نمایش زمان ویدید و غیره …

جلسه ۳۱ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس  پیاده سازی تخفیف های شکفت انگیز

  • پیاده سازی محصولات تخفیف دار
  • برسی کد های محصولات تخفیف دار ووکامرس
  • قرار دادن کد مربوط به محصولات تخفیف دار
  • قرار دادن حلقه ووکامرس برای نمایش محصولات
  • قرار دادن باکس محصولات
  • قرار دادن کلاس  woocommerce در body
  • وغیره ..

جلسه ۳۲ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس پیاده سازی محصولات ایرانی

  • پیاده سازی محصولات ایرانی توسط نامک دسته بندی
  • قرار دادن کد های محصولات ایرانی
  • قرار دادن نامک دسته بندی
  • نمایش تصویر عنوان لینک محصول
  • نمایش دسته بندی محصول
  • نمایش درصد تخفیف محصول
  • نمایش قیمت محصول
  • و غیره ….

جلسه ۳۳ دوره طراحی قالب فروشگاهی وردپرس نمایش مقالات سایت

  • نوشتن کوری نمایش مقالات سایت
  • مشخص کردن نویع پست
  • کنترل تعداد نمایش مقالات
  • نوشتن حلقه مقالات سایت
  • نمایش تصویر اندازه تصویر
  • نمایش عنوان مقالات
  • نمایش دسته بندی مقالات سایت
  • و غیره …

جلسه ۳۴ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس داینامک کردن کامل footer

  • داینامیک کردن قfooter
  • پیاده سازی قسمت بازگشت وجه داخل تنظیمات
  • پیاده سازی تصویر عنوان زیر عنوان  به صورت تکرار شونده
  • نمایش قسمت بازگشت و جه
  • پیاده سازی قسمت پشتیبانی سایت
  • نمایش موبایل نمایش ایمیل و آدرس
  • پیاده سازی تصویر نماد اعتماد
  • نمایش تصویر نماد اعتماد
  • پیاده سازی قسمت کپی رایت
  • نمایش لوگو درباه ما
  • نمایش توضیحات در باره ما
  • نمایش متن کپی رایت
  • و غیره …

جلسه ۳۵ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس پیاده سازی archive-product

  • پیش نمایش صفحه آرشیو محصولات
  • قرار دادن header محصولات ووکامرس در صفحه آرشیو
  • داینامیک کردن باکس های محصولات آرشیو
  • نمایش تصویر و قیمت و دگمه افزودن به سبد خرید
  • نمایش pagination داخل صفحه محصولات
  • کنترل تعداد نمایش محصولات
  • ساخت صفحه archive پست های سایت
  • نمایش پست ها در archive
  • وغیره …

جلسه ۳۶ پیاده سازی صفحه سبد خرید و تسویه حساب جلسه آخر

  • پیاده سازی سبد خرید
  • قرار دادن header
  • قرار دادن عنوان راهنما
  • نمایش محصولات داخل سبد خرید
  • پیاده سازی صفحه تسویه حساب
  • حذف فیلد ها اضافه
  • قرار دادن استایل
  • وغیره …

لیست بروزرسانی های دوره طراحی قالب فروشگاهی ووگامرس

جلسه ۱ پیاده سازی باکس محصولات شگفت انگیز

  • معرفی کد های محصولات شگفت انگیز
  • قرار دادن کد جاوااسکریپت
  • فرا خوانی فایل جاوااسکریپت  داخل فایل functions.php
  • قرار دادن کد های php مربوط به نمایش تایمر محصولات تخفیف دار
  • داینامیک کردن قسمت محصولات تب بندی
  • نمایش تصویر محصول
  • نمایش مقدار دار تخفیف به درصدی
  • نمایش عنوان محصول
  • نمایش قرار دادن کد تایمر محصول
  • و غیره …

جلسه ۲ پیاده سازی فیلتر محصول بر اساس قیمت

  • پیاده سازی تنظیمات مخصوص محصولات سایت
  • کنترل صفحه آرشیو محصولات
  • اضافه کردن سایدبار محصولات
  • نمایش یا مخفی کردن سایدبار
  • پیاده سازی فیلتر فیمت محصولات
  • نحوه استایل نویسی فیلتر محصولات
  • قرار دادن فیلتر محصولات به صورت اجکس
  • و غیره …

جلسه ۳ پیاده سازی امتیاز کاربران به درخواست دانشجویان دوره

  • ساخت تنظیمات برای امتیاز کاربران
  • نمایش یا مخفی کردن باکس امتیاز کاربران
  • نوشتن شرط برای امتیاز کاربران
  • قرار دادن امتیاز کاربران
  • نمایش امتیاز کاربران ووکامرس
  • قرار دادن کد های php برای نمایش امتیاز کاربران
  • قرار دادن کد css برای زیبا سازی امتیاز کاربران
  • و غیره …

جلسه ۴ سازگار کردن قالب با صفحه ساز المنتور به درخواست دانشجویان دوره

  • معرفی المنتور
  • چرا باید از المنتور استفاده کنیم
  • نصب افزونه المنتور
  • تنظیمات افزونه
  • کاربا المان های المنتور
  • ساخت یک صفحه ساده با المنتور
  • و غیره …

جلسه ۵ سازگار کردن قالب با صفحه ساز المنتور ساخت المان اختصاصی

  • ساخت فایل های مورد نیاز برای ساخت المان المنتور
  • معرفی منابع برای توسعه المنتور
  • ساخت دو المان اختصاصی به صورت تست
  • قرار دادن عنوان برای المان
  • قرار دادن آیکون برای المان
  • قرار دادن توضیحات برای المان
  • معرفی ابزار های مورد نیاز برای ساخت المان
  • توضیحات کامل در مورد ساخت المان
  • و غیره …

جلسه ۶ سازگار کردن قالب با صفحه ساز المنتور ساخت المان اختصاصی جلسه ۲

  • جلسه دوم ساخت المان اختصاصی
  • معرفی Controls المنتور
  • توضیحات در مورد آرگومان های Arguments المنتور
  • معرفی function register_controls و نهوه استفاده
  • استفاده از Text Control داخل محتوا
  • معرفی function render
  • نمایش محتوا
  • و غیره …

جلسه ۷ سازگار کردن قالب با صفحه ساز المنتور ساخت المان اختصاصی جلسه ۳

  • جلسه سوم ساخت المان اختصاصی
  • پیاده سازی انواع Controls برای المان
  • پیاده سازی Controls  سویچ برای نمایش یا عدم نمایش
  • پیاده سازی Controls ادیتور حرفه ای
  • پیاده سازی Select برای کنترل استایل
  • پیاده سازی url برای کنترل لینک ها
  • پیاده سازی icon برای نمایش آیکون ها
  • و غیره

جلسه ۸ اصلاح کد های دسته بندی و برچسب ها

  • برسی قالب و مشکلات که پیش آماده
  • برسی لیست دسته بندی محصولات
  • برسی لیست برچسب های محصولات
  • کد نویسی جدید برای برچسب ها
  • کد نویسی لیست دسته بندی ها
  • و غیره …

بروزرسانی ۹ دوره طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس درخواستی دانشجویان اضافه شد

آبدیت جدید جلسه ۱۰ ساخت المان اختصاصی المنتور جلسه ۴

  • پیاده سازی المان اختصاصی برای دسته بندی ها
  • پاکس سازی فایل های اضافی
  • نوشتن کد برای المان دسته بندی
  • قرار دادن دگمه مخفی سازی برای دسته بندی
  • و غیره …

آبدیت جدید جلسه ۱۱ ساخت المان اختصاصی المنتور جلسه ۵ دومین المان اختصاصی

  • ساخت فایل دومین المان اختصاصی المنتور
  • تعریف کلاس برای المان
  • پیاده سازی المان پیشنهاد شگفت انگیز
  • کنترل تعداد نمایش محصولات
  • کنترل نمایش توضیحات
  • و غیره …

آبدیت جدید جلسه ۱۲ ساخت المان اختصاصی المنتور جلسه ۶ ساخت المان برای مقالات از دسته بندی

  • ساخت المان اختصاصی المنتور مقالات از دسته
  • ساخت فایل المان اختصاصی
  • قرار دادن کد های مطالب وبلاک
  • قرار دادن فیلد داخل المنتور برای کنترل عنوان
  • قرار دادن فیلد داخل المنتور برای کنترل لینک مشاهده همه
  • نوشتن کد اختصاصی برای نمایش دسته بندی
  • و غیره …
میانگین رتبه 4.9/5 تعداد رای : 94

آموزش css آموزش استایل دهی متن در css

برای دسترسی به کلیه پرونده ها ، باید ابتدا در دوره ثبت نام کنید!
1 15 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

2 11 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

3 10 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

4 13 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

5 16 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

6 10 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

7 12 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

8 17 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

9 18 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

10 15 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

11 18 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

12 14 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

13 11 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

14 13 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

15 16 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

16 16 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

17 13 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

18 11 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

19 12 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

20 15 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

21 9 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

22 14 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

23 9 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

24 13 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

25 15 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

26 13 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

27 9 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

28 10 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

29 12 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

30 13 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

31 8 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

32 12 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

33 9 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

34 15 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

35 17 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

36 12 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

37 18 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

38 18 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

39 9 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

40 15 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

41 14 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

42 15 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

43 16 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

44 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

45 17 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

46 11 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

47 13 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

48 27 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

49 23 دقیقه

برای مشاهده این درس باید دوره را خریداری کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

    با سلام .
    یه نکته خواستم بگم که در آپدیت جدید سایت ( سایت پاسخ وردپرس ) رعایت کنید .
    ببینید وقتی ما میخوایم یه جلسه خاص رو نگاه کنیم ( برای مثل ساخت ویجت المنتوری ) مجبوریم قسمت ها رو یکی یکی نگاه کنیم تا ببینیم کدوم قسمت دوره هستش . میدونم که جلسات به ترتیب هستن و داخل توضیحات دوره هم گفتین لیست سرفصل ها رو اما قبول کنید که حرفه ای نیست لیست جلسات دوره عنوان نداشته باشه .
    من که از دانشجویان قدیمی هستم و میدونم ترتیب جلسات رو گاهی سردرگم میشم .
    واسه دوستان جدید عرض میکنم .
    با تشکر از استاد عزیز .
    ایام به کام .

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      با سلام و احترام،

      ممنون از اظهار نظر سازنده‌تان و اعلام علاقه‌تان به بهبود کیفیت سایت ما. اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده‌اید، برای بهبود و بهینه‌سازی تجربه کاربری بسیار مفید است.

      با توجه به این نکته، ما قصد داریم تا آپدیت بعدی سایت را با افزودن عنوان به هر جلسه دوره، تجربه مشاهده را برای شما و سایر کاربران راحت‌تر و شفاف‌تر کنیم. امیدواریم که این اقدام بتواند به بهبود کیفیت و ارتقای تجربه شما کمک کند.

      باز هم از شما بابت بازخوردهای سازنده‌تان سپاسگزاریم و امیدواریم که بتوانیم در هر آپدیت بهتر و بهتر، نیازهای شما را بیشتر برآورده کنیم.

      با احترام،
      تیم پشتیبانی سایت

  2. کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

    با سلام و تشکر بابت آموزش تون
    یه موردی که در خیلی از ویدئوها وجود داشت این بود که شما از توابعی مثل get_option() استفاده می کردید و آرگومان هایی رو بهش پاس می دادید کاربردش چیه. یا مثلا در گرفتن دسته بندی ها یا taxonomy و…
    مورد دیگه ای که وجود داشت برخی از تصاویر رو در فایل ها قرار نداده بودید مثل بک گراند منوها
    با تشکر دوباره

  3. کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

    سلام و عرض ادب و احترام
    ممنون از آموزش خوبتون فقط مواردی هست که توی آموزشتون باشه کامل و جامع میکنه که مربوط به طراحی صفحه محصول فروشگاه فیزیکی هست.
    ۱. ایجاد کاروسل برای تصاویر تامبنیل محصول
    ۲. افزودن به سبد خرید محصولات متغیر ووکامرس به صورت ایجکس
    ۳. ایجاد گالری عکس های متغیر برای هر ویژگی محصول
    ۴. تنظیم اختصاصی تب های محصول ووکامرس
    ۵. تنظیم سواچز محصولات ووکامرس یا حداقل نمایش متغیرهای محصول متغیر در صفحه محصول
    ۶. در صورت امکان ایجاد جدول سایزبندی
    ۷. نمایش گالری محصول به صورت پاپ آپ
    ممنون از زحمات شما

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      سلام خدمت شما دوست گرامی خواهش میکنم شما لطفا دارید
      به روی چشم حتما تمام موارد که فرمودید را یه صورت کامل برسی و به زود ترین فرصت ممکنم روی سایت قرار میدم حتما عضو کانال تلگرام پاسخ وردپرس بشید در صورت آموزش قرار داده شد اطلاع رسانی خواهد شما موفق و سربلند باشید

  4. کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

    درود فراوان خدمت استاد گرامی
    سه تا مطلب هست که خیلی مهم هست که اگر داخل دوره قرار بدین عالی میشه:
    ۱. اضافه کردن پنل تنظیمات redux به دوره
    ۲. افزودن ورد و ثبت نام با وب سرویس پنل پیامکی
    ممنونم

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      سلام خدمت شما دوست گرامی متشکرم از پیشنهاد شما پنل پیامک را می خواهستم اضافه کنم اما مشکل دریافت پنل پیامک دارم هنوزم حل نشده در صورت که موفق با دریافت پنل پیامک شدم حتما آموزش را ضبط خواهم کرد
      پنل تنظیمات redux را هم برسی می کنم در صورت نیاز حتما قرار خواهیم داد موفق و سر بلند باشید

  5. کاربر پاسخ وردپرس

    سلام وقت بخیر
    توی این آموزش طریقه اسلایدر دادن به تصاویر گالری محصول در صفحه ی محصولات دیده نشد! آموزششو ندارین؟چون تو دوره های دبگه دیدم داشتین.
    ( دقت کنید منظورم اسلایدر کلی نیس فقط اسلایدر تامپنبل گالری محصول(

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      سلام خدمت شما دوست گرامی توی این دوره یک قالب آموزشی فروشگاهی آموزش داده شده است این مورد که شما فرمودید توی قالب های محصولات مثل موبایل نیاز است اما اشاره شده است موفق باشید

      • کاربر پاسخ وردپرس

        خوب من یک دوره طراحی قالب فروشگاهی مثل پوشاک یا محصول فیزیکی میخام ندارین؟

        • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

          سلام خدمت شما دوست گرامی همین دوره خوب تمرین داشته باشید به راحتی می توانید هر گونه قالب که دوست داشته باشید می توانید پیاده سازی کنید مشکلی از این بابت نداره بیس کلی یک است موفق باشید

  6. کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

    سلام استاد
    …..
    لطفا راهنمایی کنید

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      سلام خدمت شما دوست گرامی
      همین طور که داخل ویدیو توضیح داده بودید ببنیند به احتمال زیاد داخل صفحات داخل که وارد میشید منوی شما اسکرول نمیشه شاید یکی از افزونه های که نصب کردید تداخل داشته باشید این مورد را برسی فرمایید وقعا نمیشه بادیدن ویدیو دقیقا راهنمایی کنم
      مشکل دوم را یک از قالب های پیش فرض وردپرس را فعال فرمایید کد ها مورد نظر را داخل قالب قرار بدید تست فرمایید به احتمال زیاد باید مشکل برطرف بشه در غیر این صورت حتما تمام افزونه ها را غیر فعال فرمایید دونه چک فرمایید چون هیچ خطایی نمیده دفقا مشخص نیست مشکل از کجا است موفق باشید

  7. کاربر پاسخ وردپرس

    سلام وقت بخیر
    لطفا بفرمایید در دوره آموزش ایجاد کاروسل محصولات وجود دارد؟
    دوم این که آیا با جدیدترین آپدیت ،های ووکامرس سازگاری داره آموزش؟

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      سلام خدمت شما دوست گرامی اگه منظور اسلایدر کاروسل بله به صورت کامل آموزش داده شده است
      سوال دوم شما بله به صورت کامل سازگاری داره
      بازم سوال بود بنده درخدمتم موفق باشید

  8. کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

    سلام و عرض ادب
    خداقوت
    جسارتا آپدیت دوره (ورود و ثبت نام با شماره موبایل) و همچنین آپدیت های بعدی دوره را چه زمانی منتشر میکنید؟
    بنده حقیقتا کارم گیر ورود با شماره موبایله
    اگر بشه هرچه سریعتر محبت کنید و منت سر بنده بگذارید این آپدیت رو منتشر کنید
    خیلی خیلی ممنونم از لطف و محبت جنابعالی

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      سلام خدمت شما دوست گرامی قرار بود که ورود و ثبت نام را به صورت ابدیت قرار بدم اما به دلایل خاصی موفق با دریافت پنل ملی پیامک نشدم درحال پیگری هستم اگه موفق به دریافت ملی پیامک شدم حتما قرار خواهم داد
      ابدیت های بعدی فعلا درحال آماده سازی دوره پلاگین نویسی هستم اینشاالاه اگه چیزی به نظرم رسید که میتونه کمکتون کنه حتما قرار میدم موفق باشید

      • کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

        با سلام و احترام
        امیدوارم که مشکل دریافت پنل پیامکی حل شده باشه
        ممنون میشم این بروزرسانی را در نظر بگیرید
        تشکر فراوان

        • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

          سلام خدمت شما دوست گرامی فعلا که مشکل دریافت پنل پیامک پابرجاست اگه مشکل حل بشده حتما قرار خواهم داد از این بابت نگران نباشید دوست گرامی از طریق کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد موفق باشید

  9. کاربر پاسخ وردپرس ( خریدار محصول ) خرید این محصول را توصیه میکنم

    با سلام .
    به نظر بنده این دوره فقط یه چی کم داره اونم طراحی پنل تنظیمات قالب با استفاده از ریداکس هستش . اگه امکانش هست درقالب یه بروزرسانی اضافه بشه اگه نه دوره ای براش ضیط بشه . واقعا عالیه میشه . با سپاس .

    • زمان الله ابراهیمی ( مدیریت )

      سلام خدمت شما دوست عزیز برسی می کنم در صورت که دنشجویان دیگه هم نظر باشه حتما از همین قسمت در خواست خود را ثبت کنند متشکرم از پیشنهاد شما موفق باشید

قیمت اصلی تومان۹۹۹,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۵۹۹,۰۰۰ است.
سبد خرید
در حال بروز رسانی